Hoe kun je een frame van een filmpje op YouTube isoleren en er een foto van maken?

De printscreen methode werkt net want dan krijg ik alleen een afbeelding van het eerste frame van dat filmpje.
Een tweede probleem is dat de youtube balk meekomt in de prinsscreen.
Ik werk met Apple.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Ga naar youtube
Kies je filmpje
Ga naar volledig scherm
Pauzeer op het juiste frame (vertraagd afspelen 0.25x helpt met het juiste frame kiezen, spatie is pauze)
Eenmaal het juiste frame? > Druk op Printscreen
Open Paint
Ctrl-v
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ja dat heb ik eindeloos geprobeerd maar dan krijg ik een print screen van de start van het filmpje. Zijn er oplossingen voor dat probleem?
LeonardN
3 jaar geleden
Welke browser gebruik je?
Probeer eens een andere.
Griffin
3 jaar geleden
"Ja dat heb ik eindeloos geprobeerd maar dan krijg ik een print screen van de start van het filmpje. Zijn er oplossingen voor dat probleem?"
Probeer mijn suggestie eens door Windows toets + Shift + S gelijktijdig in te drukken (niet met de focus op de browser maar klik eerst even op de taakbalk) of je dan het gewente frame krijgt?
Doe de stappen die LeonardN uitlegt, maar druk op Windows toets + Shift + S, i.p.v de printscreen button, het scherm wordt nu een stukje donkerder en kun je met de muis zelf een uitsnede maken, hierna volgt een dialoog om 'm te bewaren, maar het staat standaard in het clipboard, met de printscreen functie wordt ook de GUI van je browser meegenomen wat je daarna weer moet croppen in photoshop o.i.d.