Waar kan ik doosjes kopen voor Donald Duck Weekblad?

Ik ben al even op zoek naar doosjes voor het Donald Duck Weekblad, want heel veel doosjes zijn gelijk veel te groot. Ik heb al overal gezocht, maar kan niets vinden wat in de buurt komt.
De afmetingen van het stripblaadje zijn:18,4 x 26,4 cm.

3.1K

Antwoorden (2)

Misschien komen deze in de richting:
30 x21 cm
Tussen 8 en 27 cm hoog.
https://www.youpack.nl/kartonnen-doos-a4-formaat.html

De “officiële” dozen zijn te klein: 16 bij 23 bij 6 centimeter.
SimonV
3 jaar geleden
Bij de donald duck webshop kun je bewaarmappen kopen. Deze mappen zijn speciaal gemaakt om het weekblad in te bewaren.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
SimonV
3 jaar geleden
Een verzamelband is geen doos...