Waarschijnlijk de ontwerper. Franse gaatjesmunten werden in omloop gebracht tussen 1914 en 1946, naar het ontwerp van Em. Lindauer.
SimonV
3 jaar geleden
Dat het gaat om Franse franken uit de tijd van het eind van de Derde Republiek (tot 1940) of de voorlopige Franse staat (1941-1946). Want toen werden de munten ontworpen door graveur Edmond-Émile Lindauer (1869-1942).
Amadea