Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zou al langer Arabisch willen leren of een andere taal. Wat op internet is gratis en goed?

Even te weinig budget en ik wil mijn tijd zinvoller besteden

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
@wayan, in Nederland wonen zoveel Arabisch sprekenden, zowel autochtoon als allochtoon.
Als je een advertentie plaatst in het plaatselijke blad. Wie weet dient zich in deze Corona-thuiszit-periode iemand aan die zijn/haar tijd ook zinvoller wil besteden.
Samen via Internet, zoals momenteel de schoolgaande jeugd.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Of vraag een proefles aan bij NTI, maar wees voorzichtig ik kan er zo snel niet achter komen wat de voorwaarden zijn.
https://www.nti.nl/talen/arabisch/arabisch-voor-beginners/?gclid=EAIaIQobChMIz-bT0cCO6QIVSuh3Ch2pGQ0FEAAYAiAAEgKiX_D_BwE&gclsrc=aw.ds

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Probeer eens "lingohut" op het internet. Helemaal gratis en vele talen spelenderwijs
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Op lingohut kun je woordjes leren en wat uitspraak, maar niemand corrigeert je uitspraak en de grammatica en zinsbouw is al helemaal ver weg en wat doe je met het schrijven? Is allemaal gerelateerd aan het leren van een taal.
Hieronder de Arabische vertaling:
في lingohut يمكنك تعلم الكلمات وبعض النطق ، ولكن لا أحد يصحح نطقك والبنية النحوية والجمل بعيدة تمامًا وماذا تفعل مع الكتابة؟ كل ما يتعلق بتعلم اللغة.
fi lingohut yumkinuk taelam alkalimat wabaed alnutq , walakun la 'ahad yashah natqak walbanyat alnahwiat waljumal baeidatan tmamana wamadha tafeal mae alkitabati? kl ma yataealaq bitaelam allaghat.
Op de app ‘Duolingo’ kun je Arabisch leren, alleen moet je wel Engels beheersen daar voor. Je zal dus van Engels naar Arabisch en andersom leren. Ook gratis en een grappige manier van leren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding