Waar vind ik een lijst met CF kaarten die compatible zijn met de Canon EOSD30?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2K
gvrox
4 jaar geleden
Een D30 uit 2000, of een 30D uit 2006 ?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Uit 2006 vermoed ik dan maar heb hem later gekocht...
gvrox
4 jaar geleden
Op de camera staat ofwel D30 ofwel 30D, dus dat zou gemakkelijk te achterhalen zijn.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
30 D uit welk jaar is hij dan?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
30 D dus 2006

Antwoorden (1)

Een hele verzameling is weergegeven onder de link:
https://www.google.nl/search?q=CF+kaart+Canon+EOS+D30&spell=1&sa=X&ved=2ahUKEwieup2WuafoAhXR-aQKHdSNB4MQBSgAegQICBAs&biw=1093&bih=520&dpr=1.25#spf=1584652149606
On line kopen zie de links.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
gvrox
4 jaar geleden
@elder161 google is echt niet zo slim dat het alleen resultaten geeft van kaarten die ook echt werken in de D30. De amazon link lijkt wel OK, ik vermoed dat de D30 maximaal 2GB aankan. Daarom zet ik mijn vraagtekens bij jouw 32/64GB kaarten.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
@gvrox
Vraagsteller kan ook naar een fotowinkel gaan!
gvrox
4 jaar geleden
@elder161 dat klopt, maar dat staat helemaal los van jouw antwoord en mijn reactie erop. Denk je zelf dat een 64GB kaart gaat werken ?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
@gvrox
In mijn oude Canon 5D (en die was dus tweede hands en héél erg oud) heeft die kaart het altijd goed gedaan. Erg fijn als je in JEPG en RAW wilt opslaan.
gvrox
4 jaar geleden
@elder161 inderdaad, de (originele) 5D is ook al een oudje, maar wel in een semi-pro segment. De D30 is nog een paar jaar ouder, de 30D een jaar jonger. De D30 heeft waarschijnlijk de 2GB limiet van FAT16, de 30D is FAT32 (jouw 5D vermoedelijk ook) en kan dus grotere kaarten aan.