Ik ben zoek naar een waterdichte box voor geocaching. Heeft iemand suggesties?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Welk formaat en hoe waterdicht, regenwater of dicht bij een sloot dat er mogelijk water in komt. Mijn cache zit in een PVC pijp die in de grond zit ingegraven. De onderkant van de pijp met een bijpassende deksel dicht gelijmd. De bovenkant heeft een losse deksel. En daar zit een plastic bakje in met het logboek.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik zou gewoon een rugzak meenemen, met daarin de spullen verpakt in hersluitbare diepvrieszakken. Die van de Action zijn waterdicht, van de Plus lekken ze nogal eens, andere heb ik niet geprobeerd.
HeerVoldemort
7 jaar geleden
@Crea Ik vermoed dat MJansen1968 een box bedoeld om een cache te maken. Niet om te zoeken. :-)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik zat, denk ik ook, inderdaad op het verkeerde spoor Heer Voldemort, maar misschien zijn de zakjes wel te gebruiken?
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Ja ik kom ze wel eens tegen in een cache. In het bakje en daar zit dan het logboek in. Nadeel: mensen trekken de zakjes vaak stuk. Na een week (of sneller) moet je het zakje eigenlijk al vervangen.

Het beste antwoord

Zelf zou ik een munitiekist gebruiken, deze zijn waterdicht en hierin kan de geocaching zonder problemen in worden opgeborgen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Inekez1
7 jaar geleden
Het nadeel van een munitiekist is wel dat 'ie gejat wordt zodra de plaatselijke jeugd 'm heeft gevonden.

Andere antwoorden (2)

klein tupperware doosje, leeg filmrolletje doosje, etc.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bij mij in de straat hangt een vogelhuisje aan een boom. Dekseltje kun je opklappen en valt na gebruik vanzelf weer dicht.
Er zit wel een stokje aan en waar je een gat zou verwachten is een zwarte cirkel geschilderd, verder is het een afgesloten houten bakje.