Met een verfspuit kun je schuimrubber het beste verven. En de beste verfsoort zou ik latex kiezen, dat heeft al enige flexibiliteit en blijft goed zitten op schuimrubber.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
+, Als het om een klein oppervlak gaat, het lukt ook met acrylverf van Amsterdam, in kleinere tubes te koop bij Karwei.
ronron1212
7 jaar geleden
Kun je dat met een link even verder onderbouwen @RoqueTrader
schuimrubber is niet makkelijk te verven wegens alle luchtgaatjes erin. Resultaat zal niet echt goed zijn ben ik bang, maar neem wel verf op waterbasis, oplosmiddelen kan het schuimrubber niet tegen volgens mij
anneliez