Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar koop ik Magic: The Gathering kaarten?

Ik heb nu al een tijdje een intro deck van Magic: The Gathering, Jouney into Nyx, en ik wil eigenlijk wel wat boosters kopen om mijn deck te verbeteren. Het probleem is, dat de winkel waar ik het intro deck gekocht heb, is gevestigd in Schiedam (Gamestart in de Hoogstraat), terwijl ik zelf in Maassluis woon. Ik heb geen zin om elke keer als ik wat boosters wil kopen naar Schiedam toe te fietsen. Zijn er andere winkels bij mij in de buurt die deze kaarten verkopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij sommige speelgoedwinkels liggen deze kaarten wel bij de kassa, zoals Intertoys en Bart Smit. Moet je even kijken of ze die in het assortiment hebben.
En verder natuurlijk bij van die speciale gameswinkels.
(Lees meer...)
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, ik zal kijken of ze Magic kaarten verkopen bij mijn lokale intertoys. :)

Andere antwoorden (1)

Volgens mij bij elke 'echte spellenwinkel', maar heel zeker bij Subcultures in Utrecht. www.subcultures.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding