Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je pennyboarden in de regen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het kan, maar het is niet al te goed voor je wieltjes, wat er mee gebeurt weet ik niet, roesten ofzo. Ik hoor altijddat je niet moet longboarden e.d

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja dat kan!
je moet alleen veder geen ijzeren dingen op/af gaan.
ik weet niet hoe goed je er in bent maar op straat en asfalt moet het geen probleem zijn.

Mijn vriend doet het ook en hij is nog niet gevallen en de penny boord heeft niets wat afwijkt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, het kan. Maar van regen gaan je lagers roesten. Dat zijn de kleine ronde dingetjes in je wielen, die ronddraaien. Zelf rij ik regelmatig door de regen omdat het soms niet anders kan of de regen onverwacht komt als ik onderweg ben. Nu zijn mijn lagers best erg verroest terwijl dat niet zo is bij mijn andere board waarmee ik bijna nooit door de regen rij, dus duidelijk verschil. Tis niet slim, want als je lagers roesten krijg je meer weerstand, niet chill dus. Maar wieweet helpt het als je de binnenkant van je wielen daarna met een handdoek afdroogt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding