Waar vind ik houten poppenhuis meubels voor poppen van 30 cm?

Ik heb een poppenhuis ontworpen maar zelf meubels maken is te moeilijk. weet iemand een goede groothandel voor poppenhuis meubels voor poppen van 30cm?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

je kunt kijken bij een rommelmarkt of een tweedehands winkel daar zijn altijd wel leuke dingetjes te koop van stoeltjes of kleine tafeltjes , succes !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"Anita`s Poppenhuis" geeft een ruim aanbod in poppenhuizen en poppenhuis artikelen.

Contact en Openingstijden:

V.O.F. MODELBOUW KRIKKE
NIEUWEWEG 22
9711 TE GRONINGEN
The Netherlands

Openingstijden:
Dinsdag - Vrijdag: 10.00 tot 16.00 uur
Zaterdag: 10.00 - 17.00 uur
Tel.nr. Modelbouw Krikke: 050-3140306
Anita`s Poppenhuis: 050-3121447
E-mail: info@netshop.nl