Weet iemand een site waar ik goedkoop een op afstand bestuurbare auto kan kopen?

IK zoek een model van de Lamborghini Aventador, onder de 20 euro zou fijn zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Op deze site staan er een aantal, in verschillende kleuren.
http://gestelsebazar.nl/catalog/category/view/s/rc-voertuig/id/63/?dir=desc&mode=list&order=position
Het is niet onder de €20, maar wel het goedkoopste wat ik kon vinden. Ik denk trouwens wel dat je voor minder dan €20 niet hele goede kwaliteit hebt, en dat het snel kapot is.

Je kan anders altijd nog op www.dealextreme.com kijken, daar heb je alles heel erg goedkoop. Het type auto wat jij wou zat er niet bij, maar wel andere erg mooie race-auto’s.
De bezorging is wel erg langzaam, omdat het van de andere kant van de wereld moet komen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ninkon.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zijn volgens mij camera's :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ook silverlit.nl
Ik zie geen Lamborghini maar wel andere leuke RC wagentjes op Deal Extreme. Verzenden is gratis maar duurt ong. Een maandje voor je het binnen heb.

http://dx.com/s/Rc+car.html?page=1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De vraagsteller vraagt toch specifiek om een Lamborghini Aventador model? Geen goed antwoord naar mijn idee (-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geef jij dan een Goede link naar een site waar je die wel kan vinden...
Voor onder de 20 euro is dat erg lastig te vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb de link doorgegeven (als reactie) omdat het net niet het goede model was die de vraagsteller zocht... :P Kijk maar, de verkeerde, http://www.toms.nl/article/mai81065y
maar qua prijs wel redelijk in de buurt