Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn skateboard rijdt nogal stroef, hoe los ik dit op?

ik heb vandaag een nieuw skateboard gekregen, hij rijdt nogal stroef, ik zit eraan te denken nieuwe trucks/wieltjes te kopen, licht het aan de wieltjes of trucks hoe hard en lang je door kan rijden met 1 keer afzetten

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Misschien is het een idee om nieuwe lagers te kopen. Maar als je een professioneel skateboard hebt dan kan het nog wel eens zijn dat je hem gewoon in moet rijden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet gewoon flink véél rijden want jou nieuwe skateboard moet duidelijk gewoon nog ingereden worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
er zijn enkele opties:

1. gewoon je skateboard inrijden (zoals degene boven mij al hebben gezegd)

2. de vijzen van de wielen wat strakker of losser zetten (niet te los natuurlijk =) )

3. een beetje olie tussen de wielen smeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zit veel hard vet in de lagers na aankoop. Als je veel ermee rijdt wordt dat vet warm en steeds zachter. Uiteindelijk zal het vet vloeibaarder zijn en goed verdeeld in de lagers waardoor de wieltjes beter draaien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Olie moet je niet om vragen, olie verpest vaak je lagers.
Je kan proberen in te rijden, maar als het daarmee niet werkt, kan je het beste andere lagers kopen. Als je echt snel wilt gaan op je skateboard, zou ik je dan nog lagers aanraden van ABEC 9, als je dit zou willen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Olie, gewoon smeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding