het af hechten doe je als volgt je breit een steek en doe de lus die de volgende is over de steek die je ge breit hebt, dan weer de volgende , een keer een steek breien, dan de lus die erachter ligt over de ge breide steek halen..enz enz aan het einde bij de laatste steek knip je de draad ongeveer 10 cm af, dan haal de die door de laatste lus, de resterende draad werk je weg met een stopnaald ..

Toegevoegd na 1 minuut:
ik heb een film erover gevonden ...

http://www.youtube.com/watch?v=q1lmb2-9fCQ
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Afkanten als hierboven en als je met katia wol, de wol bedoelt wat op een soort net je lijkt eindigen zoals je begonnen bent. Zo dicht mogelijk tegen het eind (nadat je hebt afgekant) een knoopje leggen. Je zult zien dat knoopje is bijna niet meer terug te vinden. Net zoals het knoopje waar je begonnen bent ook niet meer te zien is. Veel succes.

Toegevoegd na 7 minuten:
Het stukje wat je over houd nadat je een STEVIGE knoop hebt gemaakt, knip je op ongeveer 2 cm gewoon af, dit gaat ook niet rafelen o.i.d. kijk maar naar je beginstukje.