Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan ik een pyrograaf(pen/set) kopen? voor 60 euro of minder? met regelbare temperatuur en wisselbare tips, punten

pyrograaf ziet er bijna uit als een soldeer bout, en word gebruikt om hout te bewerken/branden kan kunst worden als je er goed in bent. albert bv heeft deze wel voor 20euro maar dan moet ik een bedrijf hebben, andere sites kost het gauw 300 euro of meer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik jou was zou ik naar een hobbywinkel gaan en vragen of ze de pyrograaf daar voor je willen bestellen. Laat ze er een klein bedragje voor hun werk bovenop doen, en koop nog wat spulletjes die je nodig hebt voor je hobby, en iedereen is blij. Jij hebt je goedkope pyrograaf, de winkel heeft er een klant bij.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Onder de 60 euro niet gevonden maar wel tussen de € 77 en € 97

De € 20 versie van Albert voldoet volgens mij niet aan je gestelde wensen. Bij dit model is de temperatuur niet regelbaar.

Lijkt er op dat het in belgië meer leeft dan in Nederland

Bron 3 is razotip duurder dan bron 1
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb het goede apparaat gevonden op artobi van uw bronnen, ook geen verzend kosten,
bedankt voor uw antwoord

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding