Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom is zangles zo duur? En kan het niet goedkoper?

ik ben amateur zanger, dit ga ik goed af, alleen vind ikzelf dat er nog veel aangedaan moet worden.
nou heb ik me laten informeren dat zangles per 30 minuten wel meer dan 300 euro kost.... kan zoiets niet veel goedkoper?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een kwestie van vraag en aanbod. Weinig aanbod heel heel heel heel heel heel heel veel vraag. Dus dan krijg je van die absurde prijzen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat heb ik nog nooit gehoord. Vraag een conservatorium student. Die geven vaak voor 15 a 20 euro per uur zangles.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan heb je waarschijnlijk bij een privédocent geïnformeerd. Als je naar de plaatselijke muziekschool gaat, dan vallen de tarieven nog wel mee. Even zien wat hier ter plaatse zoal gevraagd wordt:
Een cursus singer/songwriter voor 14 tot 18-jarigen 17 lessen voor 169 euro.
Een oriëntatiecursus popzingen voor dezelfde leeftijdsklasse 15 lessen voor 149 euro.
Voor volwassenen een oriëntatiecursus zang 15 lessen voor 145 euro. En stemvorming pop & jazz: 15 lessen voor 219 euro.

Toegevoegd na 1 uur:
In Woerden kan je naar Het Klooster. Hier staan alle mogelijkheden tot zanglessen: http://site.kloosterwoerden.nl/muziekportal.php?form1=2
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
telt leeftijd mee joh? mwah ik wilde graag iets hebben in de buurt van woerden. en evt ter info ik ben 28 :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding