Ik dacht 5.. Maar ik blijf van die rommel af ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een rommel is mijn kamer, wiet is een genotsmiddel. Waarom wel lelijk doen over wiet maar wel lekker wijn drinken terwijl alcohol gewoon puur vergif is? Beetje hypocriet niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik drink ook geen wijn... -.-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, inderdaad. Zoveel mensen nemen maar van alles aan. Ze zeuren erover dat wiet enorm slecht is, maar alcohol en tabak zijn vele malen slechter. Hypocriet is inderdaad het juiste woord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En ik heb er ook een goede rede voor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zeg niet dat iedereen die deze mening heeft, wel alcohol drinkt, maar ik weet zeker dat bijna iedereen wel eens alcohol drinkt die fel tegen wiet is. Er zijn natuurlijk drugssoorten die wel slecht zijn, maar daar zien zij blijkbaar geen onderscheid tussen. Dat is toch ook bij drank zo? Je hebt sterke dranken en minder sterke dranken zoals bier en wijn etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou de rede dat ik er vanaf blijf is defensie... Noem het hypocriet of niet maar dat is mijn mening.... En ja ik drink ook bier en ja veel vrienden gebruiken drugs Ik weet niet wat jij hypocriet vind maar eraf blijven voor een doel of lekker mee doen met je vriendjes Niks schijnheilig het is volkomen legaal..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga jij in je eentje bier zitten drinken?waarschijnlijk drink je dat ook met vrienden. De meeste hier zijn ook geen 14 jaar meer en dus ook geen meelopers. Natuurlijk zijn die er nog wel, maar ik denk dat zij vooral alcohol nuttigen in plaats van wiet gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan ken jij de jeugd van tegenwoordig niet meer :p
Volgens mij 50 gram, maar dit is afhankelijk van de verkoper..
Legaal of niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee joh gekkies, ongeveer een gram.
Wij gingen vroeger altijd een gram halen en dat zat in zo'n zakje. Je had ze ook wel van 1,2 gram.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok ;-)
Ja tussen 1 en 2 licht er aan wat voor wiet en waar je het koopt p.p wiet krijg je lekker volle zak meestal :$
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het hangt er vanaf wat je besteld. Je gaat naar de coffeshop en je betaald per hoeveelheid. Je kan dus kleine zakjes kopen van 1 of 1,2 gram e.d, maar je kan ook gaan voor 5 gram etc. Er is geen vaste maat. Net zoals er niet altijd evenveel appels in een zak appels zitten als je naar de AH gaat :) Je kiest zelf hoeveel je neemt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal 1 gram. Je kan ook voor gedraaide joints halen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat verschilt. Soms wordt voor je neus afgewogen. Soms is het al voorverpakt. Indien het voor je neus wordt afgewogen dan kan je tot 5 gram bestellen. Of voor een bedrag.
Indien het is voorverpakt dan heb je vaste prijzen voor een zakje. Bijvoorbeeld 5, 10 of 15 euro. Dan hangt het af van de prijs per gram van de wiet hoeveel erin zit. Is de prijs bijvoorbeeld 12 euro per gram en je bestelt een zakje van een tientje dan zit er in het zakje 0.83 gram
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ligt aan wat je waar koopt, maar voor 5 euro heb je een halve gram dure wiet of een volle gram rotzooi, en alles daar tussenin