Bij Bart Smit misschien....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan elke winkel die je kent afspeuren
maar mijn tip is om dit via het internet te kopen

dit is bijvoorbeeld een pen die ook een camera is:
http://www.megagadgets.nl/nl/producten/spy-pen-p-1362/?osCsid=h23vlavrrqamqda4hebk4n6ns0

veder heb je hier meer van dat soort spullen:
http://www.megagadgets.nl/nl/advanced_search_result.php?search_in_description=1&pfrom=&pto=Zoek+op+prijs&keywords=spion

wel zit er vaak een prijskaartje aan.
maar als je het hier haalt is van goede kwaliteit!
ik koop hier ook regelmatig spullen!
verder zou ik ook op andere sites kijken.

Toegevoegd na 1 minuut:
er zijn trouwens meer spionnen spullen op die site.
ik zou nog even verder kijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De spyshop in Amsterdam geeft een catalogus uit voor Euro 20,00. Hierin kan je zelf uitzoeken wat eventueel voor kinderen geschikt zou zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je een beetje ergert aan de prijs, die spullen - als je tenminste ene beetje goed spul wilt hebben - raak ik je aan via marktplaats, breed assortiment, ook nieuwe dingen, maar dan een tikkeltje goedkoper, mijn ervaring is namelijk met zulk speelgoed dat het echt tamelijk duur is, en misschien ben je er over een tijdje weer op uit gekeken, dat weet ik wel zeker eigenlijk.

Daarom zou ik als ik jou was er niet al te veel geld aan uitgeven, maar dit hangt een beetje van je budget af en hoelang je er denkt mee plezier te hebben, succes!

Toegevoegd na 3 minuten:
Je zou hier ook eens kunnen kijken:

http://www.willemwever.nl/vraag_antwoord/de-maatschappij/hoe-word-je-een-spion

http://www.spionnen.com/

De vraag is een beetje hoe serieus het is natuurlijk.

Toegevoegd na 4 minuten:
Hoe oud ben je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou in ieder geval Intertoys, Bart Smit in dat soort winkels kijken.

Internet kan ook het is heel makkelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet naar zaandam daar hebben ze een verkleed winkel waar je alle soorten kleding kunt kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een detectivebureau

Toegevoegd na 1 minuut:
oow spionspullen. las ff over spullen heen