Kan iemand mij vertellen waarom het draad aan de onderkant ophoopt tijdens naaien?

Na een aantal steken hoopt het draad op en wil hij niet meer verder naaien omdat hij helemaal vast zit. Zie de foto. Wie kan mij helpen?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.9K
Ritsuka
3 jaar geleden
Heb je je naaimachine al goed schoongemaakt?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Misschien dat deze tips je kunnen helpen? https://support.brother.com/g/b/faqend.aspx?c=be&lang=nl&prod=hf_bc2100euk&faqid=faqh00100036_009

Antwoorden (1)

de machine is niet goed gespannen, zoek de instructie van de naaimachine en kijk daar hoe je het op kunt lossen