Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil graag een kleurbox waar kan ik dat vinden?

ik zoek voor een verjaardag een kleurbox met veel kleurpotloden en niet duurder dan 25 euro ik heb geen idee waar ik het vinden kan waar kan ik het vinden?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bij de kantoorboekhandel, zoals Bruna bijvoorbeeld:
https://www.bruna.nl/kantoor/kleurpotlood-bruynzeel-nachtwacht-5700-blik-a-50-stuks-640043?channable=e12224.NjQwMDQz&utm_campaign=640043^Kleurpotlood%20Bruynzeel%20Nachtwacht%205700%20blik%20a%2050%20stuks%20(Assorti)&utm_medium=comparison&utm_term=Schrijfwaren^Potloden&utm_source=beslist&utm_content=Kantoor%20>%20Kantoorartikelen%20>%20Schrijfwaren%20>%20Potloden%20>%20Kleurpotloden%20>%20Bruynzeel%20kleurpotloden%20Nachtwacht
Amadea
7 jaar geleden
Is een blik hetzelfde als een "box"? Wat zou vraagsteller met dat woord bedoelen?
ronron1212
7 jaar geleden
Axtion

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Bij een speelgoedwinkel zoals bijvoorbeeld toy's r us of een schilderswinkel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
hobbywinkels zoals pipoos.
(Lees meer...)
7 jaar geleden
Bij bol.com
Een blik met 45 potloden. €15,- van het merk bruynzeel. Dus kwalitatief best een goede keus. Vind ik persoonlijk :-) maar ik ben geen professionele tekenaar.
(Lees meer...)
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding