Kom je die vaak tegen? Wij vonden het een bijzondere verschijning.
bamibal
6 jaar geleden
Hij zal wel ergens ontsnapt zijn!
Ozewiezewozewiezewallakristallix
6 jaar geleden
Klopt helemaal ! (+)
Ivana
6 jaar geleden
Moeilijk te zien. Kan ook een halsbandparkiet zijn in tegenlicht. Ooit losgebroken hebben de halsbandparkieten zich ook in Nederland als wilde vogels kunnen handhaven en vliegen in grote groepen rond. "Veel lawaai en weinig wol", maar
prachtig om te zien.
bamibal
6 jaar geleden
@Ivana Op de foto is toch duidelijk de gele kop met rode wangen en kuif te zien. Een halsbandparkiet ziet er heel anders uit.
Ivana
6 jaar geleden
Sorry, ik zag alleen maar een zwarte vogel.