Hoe komt het dat mijn Photoshop bevriest, en na paar seconden ook mijn hele laptop?

7 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ali Illegali edities van PS foppen dit programma door te zeggen dat de activatie servers van Adobe ergens anders staan, tijdens zo'n zoektocht die met regelmatige interval gedaan wordt heb je wat jij zo'n freeze noemt... heel erg irritant, maar als je gewoon het programma aftikt zoals iedereen dan heb je er geen last meer van, en beter nog heb je SUPPORT van Adobe...(jippie!)
Sharonves
7 jaar geleden
Nee ik gebruik de proef versie van Photoshop die ik gewoon netjes heb gedownload op hun officiële site hahaha
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Waarom mail je Adobe dan niet? Ook met proefversies heb je recht op support... Die lui zijn echt het goed, ze laten je een test doen, en daar komt een rapport uit... En uit dat rapport geven ze een advies. Gewoon doen! Hier blijft het gissen...(kijk naar mijn reactie)

Antwoorden (1)

Het lijkt erop dat jouw laptop te weinig RAM geheugen heeft, Ook je processor en videokaart kunnen te zwak zijn. Ram geheugen kun je zelf makkelijk upgraden bij een laptop. Probeer dit eens, als dit het niet is dan wordt het een dure zaak en zou je een betere laptop moeten kopen.
Welke laptop heb je?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Sharonves
7 jaar geleden
Ik heb een HP Pavilion 17 Notebook, en hoe zou ik dan mijn RAM upgraden? Ik heb namelijk niet zo veel verstand van laptops.