Kan je iemand zijn Instagram foto's bekijken terwijl zijn/haar account beveiligd is?

Als iemand zijn Instagram account heeft beveiligd, is er dan nog een mogelijkheid dat je zijn/haar foto's kunt bekijken? (Zonder toestemming te vragen) Ik gebruik de app Gramory, hiermee kun je de foto's direct vanaf Instagram opslaan. Het zou helemaal mooi zijn als je de beveiligde foto's vanaf Gramory kan bekijken! Iemand een idee/oplossing?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
27.6K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Misschien is het een idee om het begrip 'beveiligd' te respecteren. Iemand wil niet voor niets dat zijn of haar foto's niet zonder toestemming ingezien kunnen worden. Toestemming moet je krijgen, niet omzeilen. Deze vraag valt meer in de categorie 'freakin' scary freaks' dan dat het een praktisch antwoord verdient...

Antwoorden (2)

Als iemand zijn of haar profiel is afgeschermd kun je niet bij de foto's komen tenzij degene jouw volgverzoek heeft geaccepteerd. Dan kun je gaan en staan waar je wilt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het ligt eraan
Als je eigen account prive hebt dan krijg je verzoek als iemand je wilt volgen. Account Prive zetten is het beste je kunt eerst kijken wie je wilt volgen en dan kun je het anemen