Waar kan ik het beste foto's op A4 formaat laten afdrukken én waar heeft men de mogelijkheid om tekst onder aan de foto toe te voegen?

Is er een merk/soort papier dat de voorkeur heeft? Goede/slechte ervaringen bij enkele merken?
En wat zijn de mogelijkheden om tekst onder aan de foto toe te voegen (liefst gewoon in een witte rand)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

Je kan bijvoorbeeld met Irfanview zelf de tekst onder aan de foto zetten. Er zijn vele vergelijkingen gemaakt over de kwaliteit van fotoafdrukken. Zoek de laatste op en je weet waar je moet zijn. Zelf vind ik het luxe papier van Fuji het mooist.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vistaprint levert mooi werk voor een redelijke prijs.
Dikwijls zijn er speciale promoties als u zich heeft ingeschreven op hun website www.vistaprint.nl of .be
Met Gimp, een gratis fotobewerkingsprogramma kan u tekst plaatsen waar u maar wil en in elk lettertype of kleur.
Als het een beetje moeilijk is kan u de gratis tutorial inzien om u vlug op weg te helpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb hele goeie ervaringen met Aldi, fotos af laten drukken op formaat 30x40. Je kunt ze online bestellen en ook bewerken.