Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke software heb je nodig om in lesjes afbeeldingen te laten zien?

Ik wil graag lesjes schrijven voor mensen die willen leren photoshoppen daarvoor heb je een programaatje maar ik ben vereten hoe dat heette.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
948

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Het helpt altijd veel om picasa te gebruiken. je kunt het illegaal downloaden maar ook legaal.
veel succes !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Picasa is gewoon gratis, dus illegaal downloaden is lastig. Buiten dat, het programma doet niet wat de vraagsteller wil.
Daar zijn vele progamma's voor. De beste is deze:

Microsoft Office Powerpoint.

Succes!

Gavin
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb wel eens gebruik gemaakt van Jing. Het is al een tijd geleden dus ik weet niet meer precies hoe het werkt, maar je kunt er video-'opnames' mee maken van wat je doet op je scherm. Ik weet nog wel dat het perfect werkte! Even uitvogelen, zou ik zeggen. Zie bronvermelding. Succes!

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik zat nog even verder te kijken op de website van TechSmith, en kwam daar nog een ander programmatje tegen: Camtasia. Zie laatste link bij de bronvermelding. Denk dat jij daar meer aan hebt dan aan Jing.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding