Welke software heb je nodig om in lesjes afbeeldingen te laten zien?

Ik wil graag lesjes schrijven voor mensen die willen leren photoshoppen daarvoor heb je een programaatje maar ik ben vereten hoe dat heette.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Het helpt altijd veel om picasa te gebruiken. je kunt het illegaal downloaden maar ook legaal.
veel succes !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Picasa is gewoon gratis, dus illegaal downloaden is lastig. Buiten dat, het programma doet niet wat de vraagsteller wil.
Daar zijn vele progamma's voor. De beste is deze:

Microsoft Office Powerpoint.

Succes!

Gavin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb wel eens gebruik gemaakt van Jing. Het is al een tijd geleden dus ik weet niet meer precies hoe het werkt, maar je kunt er video-'opnames' mee maken van wat je doet op je scherm. Ik weet nog wel dat het perfect werkte! Even uitvogelen, zou ik zeggen. Zie bronvermelding. Succes!

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik zat nog even verder te kijken op de website van TechSmith, en kwam daar nog een ander programmatje tegen: Camtasia. Zie laatste link bij de bronvermelding. Denk dat jij daar meer aan hebt dan aan Jing.