Iemand met krentenbaard heeft mijn lippenstift gebruikt wat moet ik doen?

Ik leen eigenlijk nooit lippenstift uit omdat ik het niet hygiënisch vind alleen deze keer. Nu blijkt dat ze krentenbaard heeft. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Ziekten
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou de lippenstift weg gooien. Als je de lippenstift aan de ander geeft , krijgt diegen opnieuw krentenbaard. En een laagje er van af snijden heeft geen zin. Ik ken zelf al de gevolgen ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
weggooien. krentenbaard is zo super besmettelijk!

Het beste antwoord

Omdat dit besmettelijk is kan je het ook krijgen als je de lippenstift gebruikt. Daarom zou ik de lippenstift niet meer gebruiken of er een laagje afsnijden aan de bovenkant.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Persoonlijk zou ik haar de lippenstift laten houden en zelf een nieuwe kopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het was lippenstift van €24,-
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik betaal liever nog eens 24 euro dan een krentenbaard krijgen, maar ieder zijn ding. Is het anders niet mogelijk de buitenste laag van de lippenstift af te schrapen en de rest weer te gebruiken?
Amadea
10 jaar geleden
Vraag haar een vergoeding voor de onkosten die zij jou hierdoor bezorgd heeft. Zij had beter moeten weten!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ben het geheel met Amadea eens, maar ik vermoed dat je naar die vergoeding kunt fluiten.
Ik snap trouwens niet dat ze uberhaupt je lippenstift geleend heeft terwijl ze wist dat ze een krentenbaard had.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wie zegt dat ze dit al wist??????
Amadea
10 jaar geleden
Dat voel je heus wel!