Als iedereen thuis blijft, zouden dan er geen virussen verspreiden en niemand krijgt de griep?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten

Het beste antwoord

Ja ziek worden is er dan niet meer bij, geen deuren en ramen open zetten, geen airco meer aan, geen eten kunnen kopen, 1 ding is dan zeker aan een virus ga je dan niet dood, wel door gebrek aan eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel, PAASEI-deskundige ;)"

Andere antwoorden (3)

Als iedereen thuis zou blijven kunnen er inderdaad geen virussen meer verspreid worden.
Maar dan zou je wel dood gaan van de honger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onzin. Virussen verspreiden zich niet alleen van mens op mens maar ook van de lucht op de mens.
Virussen kun je evengoed oplopen ze verspreiden zich namelijk door de lucht, maar het zou sterk verminderen.
13 jaar geleden
In vergelijking met het heden kwam in de Middeleeuwen bijna niemand de deur uit, maar ondanks het weinige menselijk verkeer stierf meer dan de helft (tweederde) aan de pest. Als je in leven wilt blijven moet je toch de deur uit en griep is behalve voor oude mensen niet meer dan een klein ongemak.