Sporten en griep...

Hej,
Ik ben sinds 1 maand nu ongeveer bezig met proberen af te vallen.. Hier bij doe ik nu max 5 keer in een week joggen... Kan ik dit tijdens mij griep nog steeds doen? Want ik ben nu echt zwak en wil niet stoppen met sporten nu ik eindelijk resultaat begin te zien.

Iemand tips voor mij?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten

Het beste antwoord

Na koorts dient u altijd een rustpauze in te lassen. De vuistregel is: aantal dagen koorts = aansluitend hetzelfde aantal dagen trainingspauze.

De griep zelf zal wel uw calorie afname op zich nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wordt niet expres ziek!

Andere antwoorden (1)

Je bent harstikke goed bezig zo te horen!
Alhoewel vijf keer per week joggen erg veel is, als je elke dag een half uur goed beweegt is het prima.
Lekker uitzieken joh, je lichaam heeft rust nodig nu.
Je kunt natuurlijk wel even een rustig wandelingetje maken buiten, dat is misschien wel lekker.
Nou sterkte!