Ben vanaf 5-2 heel erg ziek en het wordt maar niet beter,welk iemand weet mischien hulp? of welk iemand kan een diagnose stellen?
Ik ben al vanaf de 5-2 heel erg ziek en het is tot nu geen uitzicht op beterschap.
Het is begonnen met extreme kribbelhoest,zwak gevoel binnen het lichaam,soms koorts tussen 37 t/m 38 en heel erg pijn als ik mijn ogen naar links of rechts heb gedraaid..........naar drie dagen naar de doktor,deze heeft mij naar het ziekenhuis gestuurd daar konden ze alleen zien dat ik een teveel aan witte cellen in mijn bloed had en duidt er op heen dat ik een virus in mij heb,maar helaas kon niemand mij precies zeggen wat ik had,het was dus geen griep geen verkoudheid geen bronchitis geen longontsteking,de mensen in de ziekenhuis stuurden mij weer naar huis en hebben aan mij verteld dat ik deze ziekte gewoon zelf moest uitzieken.
Ik heb mij verschijnsel dan geprobeerd met homeopathie te behandelen,meestaal slaat dat wel aan maar dit keer dus helemaal niet.Nu kwam e nog bij dat ik steeds ergere kribbelhoest kreeg, en zo sterk steeds moet hoesten dat mijn hele borstkast van binnen pijn doet,bij ieder hoestaanval die ik heb doet het steeds erger pijn.
Verder voelde ik mij tussendoor dan weer zo zwak dat ik soms tot 48 uur lang gewoon in bed bleef en niets heb gedaan,soms kwam dan ook weer korts er bij en mijn neus bleef ook maar door lopen,er bij kwam nog tot vandaag dat ik zulke pijn in mijn keel heb dat ik niet kan slikken.Vandaag doch weer naar de doc en deze heeft mijn nu antibiotica gegeven,ik ben benieuwd op dat gaat helpen.
Welk iemand kan mij helpen en weet wat ik heb?
Beterschap!
Ik ben 3,5 weken ziek geweest, maar sinds gisteren ben ik eindelijk beter.
Van mijn huisarts kreeg ik amoxicilline (antibiotica) en dat moet uiteindelijk hebben geholpen.
Tegen je kriebelhoest kan je proberen Strepsils te nemen, dat is wel prettig.
Ik dronk thee met honing en citroen, dat verzacht ook.
Verder raad ik je aan heel rustig aan te doen - niet onnodig naar buiten gaan als het fris is, niet werken en veel slapen!
Beterschap.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.