Ik heb tabletten voor keelontsteking alleen deze helpen niet, wat nu ?

Ik heb sinds 3 dagen een virus opgelopen. Hierdoor is mijn keel dik etc hetzelfde als angina alleen dan zonder de witte plekjes. Ik heb al is angina gehad, hiervoor kreeg ik antibiotica en was het na 4 dagen weg.

Nu heb ik een virus en kreeg ik habiti voor geschreven, dit zijn zuig tabletten. Deze helpen helemaal niet. Wat is nu het beste om te doen ?

Ik drink veel water en thee. gebruik hoestdrank, paracetamol, tragitol, alleen krijg bij het eten of nuttigen van iets zuurs een pijnlijke keel, ben opzoek naar de gouden tip om hier zo snel mogelijk van af te komen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten

Antwoorden (4)

Gorgelen met zout water, niet het lekkerst maar het dood wel de bacterien die er nog zitten!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dan na het gorgelen met zout van reactie 1 , lekker thee met een schep honig voor het verzachten van je keel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je wilt de goudentip? Gorgelen met saliethee. Dit werkt zo snel en goed wil je niet geloven. Ik heb een ontstoken kies (die er nog steeds uit meot) steeds is deze ontstoken. Drie keer spoelen met saliethee en weg pijn. Echt wonder der wonder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het allerbeste is niet gorgelen met zoutwater maar gewoon proberen puur zout achter in je keel te gooien. houd je hoofd naar achter je tong naar voren (probeer het niet op je tong te laten komen maar echt achterin. BELANGRIJK: houd wel je adem in! anders kan het in het verkeerde keelgat schieten! als het gelukt is het zout in je keel te krijgen, doe je hoofd weer recht en laat het even inwerken. daarna thee met honing. doe dat elke dag, en dan is het zo over!