Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet er een goed middeltje om van schimmelnagels af te komen? Heb al Daktarin en andere zalfjes geprobeerd.

Toegevoegd na 21 minuten:
Ik ben al bij de huisarts geweest en dat helpt ook niet!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
12.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Gewoon naar de dokter en Lamisil halen. Werkt perfect. Voor erge aantasting is dat 3 maand elke dag een pilletje, maar dan ben je er ook volledig van af.
Voor beperkte aantasting : langdurige behandeling met Nailner.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Dat weet de huisarts het beste.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar je huisarts. Middeltjes van Kruitvat e.d. zullen niet helpen. Je zult een recept krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De huisarts begint doorgaans met middeltjes als ketoconazol of miconazol, ook verkrijgbaar bij de voordeeldrogist zonder recept en in negen van de tien gevallen afdoende. Werken die middeltjes niet, vraag dan je huisarts wat je het beste kunt doen.

Toegevoegd na 11 minuten:
En geef niet te snel op als het eerste advies van de huisarts niet werkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt eraan wat je huisarts heeft voorgeschreven. Ikzelf heb een hele tijd medicijnen geslikt (een halfjaar) en dat was voor mij echt het enige wat hielp. Natuurlijk kreeg ik die medicijnen niet de eerste keer. Ik ben echt heel vaak naar huis gestuurd met middeltjes die je erop moest smeren en dat hielp dus niet of een beetje. Dus ga terug naar de huisarts en vraag medicijnen die wel werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nu blijkt dat chemische middelen niet helpen is het misschien een tip om een homeopathisch middel te proberen: Tea Tree Kalknagel Olie.