Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Word kleuren gezien als alleen iets voor kinderen ?

Ik zelf kleur nog graag om me soms wat te ontspannen maar op internet vind je bijna alleen maar kleurplaten voor kinderen. Die zijn natuurlijk veel te simpel .

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
634

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik ken best een paar volwassenen, ook mannen, die af en toe kleurplaten kleuren. volgens mij is het zelfs best een beetje hip nu, tijdschrift FLOW had laatst allemaal kleurplaten voor volwassenen in t tijdschrift zitten, plus een artikel over hoe ontspannen en goed voor de geest kleuren is. dus...kleur lekker verder! :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Moet je eens op 'mandela's' googelen.
Kleurplaten voor volwassenen.
En je wordt er nog rustig en ontspannen van ook.
Veel plezier en rust toegewenst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mandala's inkleuren is iets dat sommige volwassenen ook doen
bijvoorbeeld: http://members.multimania.nl/PatriciaH/Mandala/body_mandala.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, waarom zou dat alleen voor kinderen zijn, ik kleur vaak met de kleinkinderen en vraag me wel eens af wie dat het leukste vind.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google eens op . Je zult zien,dat je bij lange na niet de enige bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo Hopeful,

Natuurlijk is dit niet alleen voor kinderen, net zoals puzzelen(met puzzelstukjes dan) zijn er ook een hoop ouderen die nog graag kleuren.
Bij een hobbyzaak als Pipoos hebben ze genoeg mooie kleurplaten.

Veel plezier,
Leonard
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je al eens aan mandala's gedacht? Deze staan ook in 'kleurboekjes'. Ook heb ik wel eens een boekje gezien met bloemen. Zeker niet kinderachtig! Wel bij een echte tekenwinkel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kleuren is iets voor alle leeftijden ! Schilderen is ook een vorm van kleuren. Alleen bepaal je dan zelf de vlakken en kleuren.

Het wordt vooral aan kinderen geleerd om ze bewust te maken van kleuren en de toepassing ervan. Maar waarom zou je daar als volwassenen mee ophouden ? Je stopt toch ook niet met lezen en schrijven als je het eenmaal kan ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding