Wat is dit op mijn teen?

En hoe kom ik er weer vanaf. Ik heb ooit zo'n wrattending (wartner oid) geprobeerd maar het bleef zitten.

Waarschuwing: vieze foto!

Toegevoegd na 17 minuten:
Ik heb het al jaren, het is dus niet ineens ontstaan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

je zou ook een thuja tinctuur
20ml€ 5,95

Wratten behandelen en aanstippen
Thuja Ø (uitwendig)

Thuja Ø van A.Vogel is een homeopathisch geneesmiddel, toe te passen als aanstipmiddel bij wratten. De druppels hebben een antivirale werking en zijn het makkelijkst aan te brengen middels een wattenstaafje
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Het ziet eruit als een waterwrat of een gewone en Met zinkzalf of betadine gaan die weg als die wartner niet helpt.

Toegevoegd na 1 uur:
Het meest lijkt het op een waterwrat en ik heb wat afgegoogelt en het lijkt misschien gek maar probeer het eens met Duc Tape, er schijnt iets in de lijm te zitten wat werkzaam is.

http://www.huidinfo.nl/wrattentherapie%20met%20duct%20tape.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zou het cyste kunnen zijn is maar suggestie,denk het niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
best toch eens aan je dokter tonen om juist te weten wat dit is +ev.behandeling
fremar
13 jaar geleden
Combinatie van wrat in het midden met cysten er omheen zou ik zeggen.
Ik zou geen wrattenmiddel aanwenden, bevriezen en cysteverwijdering, welk laatste toch door de huisarts moet gebeuren zal de beste aanpak wezen.
Het kan zijn dat de wrat daarna nog een paar keer terugkomt maar die cysten ben je dan kwijt.
Soms is de kern van de wrat zo hardnekkig dat hij toch even uitgesneden moet worden om de wortel te pakken.
Ik zou je toch echt willen aanraden voortaan geen jaren met zulke dingen om te blijven lopen.
Huidontaardingen kun je het beste doortastend aanpakken, dat voorkomt latere complicaties.
Waarschijnlijk is ook dit als gewone wrat begonnen en als zodanig eenvoudig aan te pakken geweest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het wratten zijn dan zijn ze na een bevriezing niet direct weg.Ik heb 35 wratten onder mijn hiel gehad en het heeft zeker een jaar geduurd tot ze weg waren en niet alleen door elke week naar de huidarts te gaan maar ook door in de zomer elke avond door de zee te lopen.Combinatie dus.Aanstippen en de zee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hardnekkige wratten kunnen door de huisarts verwijderd worden door het wegsnijden of bevriezen met bijvoorbeeld vloeibare stikstof of een mengsel van dimethylether en propaan. Deze methoden zijn effectiever dan het aanstippen met salicylzuur. Bevriezen kan echter pijnlijk zijn. Vaak is één bevriezingsbehandeling niet voldoende.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
He?! Je hebt het al jaren?
En je loopt er gewoon mee door??
Waarom ga je niet gewoon naar de dokter?
Als hij/zij er geen raad mee weet wordt je doorverwezen naar de dermatoloog, en wordt het zakie verder onderzocht.
Doen hoor!