Heb ik een water vergiftiging?

Beste lezers,

Vandaag dat ik dit schrijf is het 1 augustus 2020.. en zo'n 1-2 maanden geleden had 3 huis feesten waarbij ik xtc had gebruikt, allemaal een week van elkaar. En waar ik 2x een soort van niet lekker ging. Nou heb ik na dat laatste feestje toch tot nu toe blijvende klachten. Zo ben ik best verward (dat de wereld nep lijkt, en dat ik heel veel prikkels anders opvat) ook heb ik regelmatig hoofdpijn en ben ik soms misselijk. Dit kwam ook met het gevoel dat ik ging vallen. Ik ben hier dus ook voor langs de dokter en een vervangend psycholoog geweest. Waarvan de psycholoog me ademhalings oefeningen meegaf en me had afgeraden nog andere drugs te gebruiken(waar ik me dus ook aan houd) en de dokter had alleen me hart gecontroleerd. Maar ik heb zelf toch het gevoel dat er wat meer aan de hand is, aangezien ik wel wat ervaring heb met xtc,cannabis,alchol,tabak. Wat ik me dus niet goed kan herinneren is hoeveel ik nou op dat laatste feest had gedronken, naar mijn gevoel zelf die avond en nu nog steeds teveel. ( Werd toen ook heel verward, met het gevoel dat ik out zou gaan, gelukkig niet gebeurd. En met een taxi naar huis gebracht) en zat vandaag op internet te lezen over eventuele bijwerkingen en risico's zo had ik dus ook het een en ander over (DPR) Velzen maar kwam ook uit op een water vergiftiging waarvan de symptomen precies het zelfde zijn die ik nu heb. En vroeg mij dus af kan dat dus zolang aan houden? En of ik daar dan gelijk voor naar het ziekenhuis moet gaan?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.5K
Ritsuka
3 jaar geleden
ga terug naar de huisarts en vertel daar dit verhaal. Dan kan hij/zij je adviseren of er meer onderzoek nodig is.
tinus1969
3 jaar geleden
Watervergiftiging is acuut; jij hebt chronische klachten. Ga idd terug naar de huisarts.

Antwoorden (1)

Nee, jouw klachten zijn geen gevolg van teveel water drinken. Watervergiftiging geeft acute klachten, daar heb je niet weken of maanden later nog last van. Jouw klachten zijn een gevolg van (teveel) xtc gebruik.

Het kan zijn dat de klachten vanzelf een keer verminderen of overgaan, maar je hebt ook kans op blijvende schade aan hersenen of organen.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Bedankt voor de info! Zal het moeten uitzitten indien dat mogelijk is
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik ga maandag even langs de huisarts ivm het nu weekend is.