In welke situaties wordt specifiek Seroquel als slaapmiddel voorgeschreven en wat zijn de voors en tegens?

Hoe wordt bepaald welk slaapmiddel wordt voorgeschreven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij mensen met verslavingsproblematiek geven ze niet graag slaappillen omdat ze verslavend zijn zoals de pammetjes, maar seroquel is een antipsychoyica, niet verslavend, maar zoals elke antipsychotica zijn het de meest chemische en schadelijkste medicijnen die er zijn. Er is geen enkel voordeel bij deze medicijnen, maar alleen maar heel veel nadelen. Je leeft niet meer maar bent een zombie, je lichaam is verlamd en je kan dus niet uit bed komen. Je wordt er ziek en depri van ,want je wordt zo onderdrukt door de antipsychotica dat je in je eigen wereldje gaaat zitten, enz. Ik ben sinds 3 dagen naar jaren lang slikken van risperdal ook een antipsychoticum, ziek van de afkick verschijnselen.
Wat een heel goed slaapmedicatie is , dat is zopclon 7,5 mg