Als je Poortugal onder Rotterdam bedoelt, daar eten ze hetzelfde als jij.
In Portugal eet men veel vis en rijst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je bedoelt POORTUGAAL... 2 O's, 2 A's :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat wist ik wel, maar ik vond het LEUK om zo te reageren.
Een mens wil wel eens lachen toch.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
;)

Andere antwoorden (2)

In het Nederlandse Poortugal waarschijnlijk hetzelfde als jij. In het Zuid-Europese land Portugal is het voornamelijk vis en varkensvlees.

"Hoewel de Portugese keuken kennis heeft gemaakt met invloeden van andere landen is de traditionele Portugese maaltijd redelijk eenvoudig en bestaat uit veel vlees of vis met rijst of aardappelen en salade bestaande uit sla, tomaat en ui."
http://faffie.infoteur.nl/specials/culinair-portugal.html

Even nog een tipje voor als je uit eten gaat:
Standaard staat er brood met boter op je tafel. Als je er niets van gebruikt is er niets aan de hand, nuttig je ze wel, dan worden ze apart op de rekening gezet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
POORTUGAAL. 2 O's, 2 A's. :)
Hier heb je de link van restaurant Het wapen van Poortugal van de menukaart. Eet smakelijk!

http://www.cafewapenvanpoortugaal.nl/index.php?item=13
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, is toch een goed antwoord op de vraag?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahah we wachten wel af
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het een typefout is dan neem ik aan dat ze dat nu inmiddels wel weet en haar vraag aanvult. Dan zal ik mijn antwoord ook weer aanvullen.:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oje, dat had ik nog niet eens gezien, scherp denkbeeld! :)