Hoevaak verschoon jij je dekbed, kussensloop en hoeslaken?

Ik doe het meestal 1 keer per 2 of 3 week. Ik vraag het me af of dat ongezond is? Mijn katten komen meestal bij me slapen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (22)

Minstens 1 keer per week.. (bij mij slaapt overigens mn hond) Je verliest toch aardig wat zweet tijdens het slapen... Zie het zo: je doet ook niet weken dezelfde, ongewassen kleren aan. ..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Bij mij is het meestal 1 keer in de 2 maanden. Dan valt het me pas op dat het wat muf gaat ruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gemiddeld doe je dat 1 keer per week,net zoals je broek,de rest om de 2 dagen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 idd je loopt ook niet weken in dezelfde kleren rond.
Eens in de week,vroeger kon het wel eens 2 wkn zijn,maar sinds ik een hond heb die op bed slaapt(en er vaak overdag opgaat liggen) toch écht 1x per week. Om je beddegoed vrij van huismijt te houden kun je het,het beste op 60 graden wassen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verschillend, ik heb er niet echt een bepaalde structuur in. Ik doe het eigenlijk wanneer ik het nodig vind of mijn vriendin het nodig vind. Gemiddeld gezien zal het wel 1x in de 2 weken zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eens per week, of soms 10 dagen.
voor de katten ligt er een lapje over het bed wat eens in de paar dagen de was ingaat.
Rieneke1
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ieder zijn mening over dieren op bed.+1
Rieneke1
14 jaar geleden
dank eef, ik vind het beregezellig :)
1x in de twee weken, vast in de planning, en af en toe tussendoor. Geen huisdieren bij ons trouwens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eens per 2 weken standaard.
En we hebben 2 hondjes maar die komen absoluut niet op bed.
Nou hebben wij de slaapkamer boven,maar ik vind katten en honden horen niet op bed.
Maar dat is puur mijn mening.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
ongezellig hoor eef, maar toch een plusje ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar daarintegen mogen ze in huis wel op de bank.
1x per week, en dan heb ik niet eens huisdieren !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1x per week. En absoluut geen huisdieren op bed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo denk ik er ook over,hoewel ik dierenliefhebber ben.+1
Zeker 1x per week ja,en als je katten op je bed slapen...elke dag.Lijkt me niet prettig slapen,met al die haren in je bed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik verschoon ons bed 1 x per twee weken, en als iemand van ons erg verkouden, of ziek is geweest, doe ik het vaker.
We hebben geen huisdieren, en als ik ze wel zou hebben, zouden ze absoluut niet op bed mogen.
Je gaat toch zelf ook niet met je schoenen op bed liggen? (honden kunnen geen schoenen uittrekken, en ploffen zo met alle smerigheid aan hun poten op jouw bed, nou lekker hoor!!.)
Iedereen moet het natuurlijk zelf weten, maar persoonlijk vind ik dieren in je bed nogal smerig, huismijt vind ik voldoende gezelligheid qua dieren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als het nodig is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn uitgangspunt is 1 keer per 1 of 2 weken, maar dat komt er niet altijd van...
Helaas geen dieren die gezellig bij mijn in bed slapen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle even weken. Geen huisdieren in bed, wel regelmatig kinderen. Die van de kinderen gaan trouwens ook eens per twee weken (op alle oneven weken). Meer dan genoeg, per week 2 tot 3 dekbedden in de was, moet ook niet overdrijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elke week en in de zomer vaak 2 keer, heerlijk een schoon bed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eh, 1x per 3 maanden ofzo, zoals het een echte man betaamd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha !
Ik was mijn beddengoed eens in de 2 weken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn dekbedovertrek en hoeslaken verschoon ik wekelijks, de slopen om de dag gewoon omdat ik dit lekker fris vindt ruiken en om te voorkomen dat ik sneller vet haar krijg.

het ligt misschien ook aan of je alleen of met z'n tweeen in bed ligt en hoe jong en actief je in bed bent ;-)

ik heb geen huisdieren die op bed liggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eens per week en wanneer het erg warm is, vaker.

Slopen ook vaker dan eens per week, i.v.m. zweten.

Niks is fijner dan in een schoon bed slapen, ik vind het in elk geval heerlijk.
Strijk ook altijd de slopen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedere zaterdag, dus een keer per week, er langer op liggen is niet hygiënisch in mijn ogen. Of beter gezegd daar heb ik de interieurverzorgster opdracht toe gegeven. Dus zelf verschoon ik het eigenlijk nooit. Maar het is wel schoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1 keer per 2 weken. Ik heb dan ook geen huisdieren die 't vies zouden kunnen maken