Misschien krijg je teveel suiker binnen. Maar elk lijf reageert er anders op, dus misschien gaat dit voor jou lijf goed. Als dit alles is wat je eet ga je waarschijnlijk toch een tekort krijgen aan heel veel voedingstoffen.

Ik zelf moet er niet aan denken, ik heb een appel-allergie :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alles waar te voor staat is niet goed.
gevarieerd eten in normale porties.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
TErneuzen schijnt wel een leuke plaats te zijn! ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of Te goed op je bankrekening.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar zie je TE staan in de vraag??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
TEvreden is hierop écht een uitzondering :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
neem allemaal maar een TEquila maar niet TEveel.
als je maar weet wat ik bedoel .
appels zijn op zich heel gezond, maar 2 kg?
ik denk dat je dan niet genoeg ruimte overhoudt om voldoende andere voedingsstoffen binnen te krijgen.
je zal te eenzijdig eten, en op den duur geeft dat tekorten.
Rieneke1
14 jaar geleden
Er zijn twee problemen: ten eerst zijn moderne appels gekwekkt op een hoog suikergehalte en twn tweede zijn ze als voeding verre van kompleet. Je komt dus algemeen tekort en je eet veel te veel suikers. De klachten komen later....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sterker nog, dat is gewoon ongezond. Je krijgt te veel suikers binnen, en omdat je naast die 2 kilo niet nog veel meer zal kunnen eten, te weinig eiwitten en vetten.

Verder is appelzuur héél slecht voor de glazuur van je tanden. Weet je nog die campagne van de tandarts, snoep gezond, eet een appel? Daar zijn ze al een jaar of 20 mee gestopt, omdat dat zo ongeveer het slechtste advies in de historie van de dentale zorg was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, had ik nog niet bij stilgestaan SuzyQ
te veel appelzuur slecht voor het gebit.
weer wat geleerd.
100 gram appel bevat gemiddeld 11.8g aan suikers......
2 kilo leert ons dat je 236g aan suikers binnenkrijgt per dag!

Denk nu nog maar eens aan hoe gezond 2 kilo appels per dag is :-(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, alleen voor je tanden!
Zoveel appels, en ook nog eens verdeeld over de dag is wel heel veel zuur op je tanden, daar krijg je gaatjes van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat is behoorlijk veel.
ongezond…. als je geen diabeet bent ivm de suiker lijkt het me toch niet echt gezond.
waarom doe je dat eigenlijk?
en, eet je nog wel wat anders?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat is precies waar ik ook geinteresseerd in ben.
wel 2 kg appels, verder niks?
Of ook 2 kg. van allemaal andere dingen? En vervolgens op een kleine katertje gaan zitten!!!
Je kunt m.i. beter 2 appels p/dg eten, 2 kilo is echt teveel!