Mag je met een ooglap officiële documenten aanvragen?

Je bent een ooglap omdat je je oog heb verloren, mag je dan een pasfoto met je ooglap op gebruiken om een ID, paspoort of rijbewijs aan te vragen?

Toegevoegd na 59 seconden:
Je hebt een ooglap omdat je je oog heb verloren, mag je dan een pasfoto met je ooglap op gebruiken om een ID, paspoort of rijbewijs aan te vragen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goeievraag, zou wel wreed zijn als zo'n persoon geen paspoort aan zou kunnen vragen.

Antwoorden (2)

Dat is aan de ambtenaar om te beoordelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn schoonmoeder heeft door een ziekte geen hoofdhaar. Ook draagt ze geen pruik, maar sjaaltjes en mutsen. Bij het aanvragen van een ID heeft ze gewoon uitgelegd wat ze mankeerde. Ze mocht gewoon met hoofdbedekking naar keuze op de pasfoto en kreeg zonder problemen een ID.