Worden vingers dikkker in de zomer ?

Hey,

Mij is ooit wel eens een keer verteld dat je vingers dikker worden in de zomer en dunner worden in de winter. Is dit waar?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
12.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan heel goed. Je houdt bijv. meer vocht vast in de zomer.

Antwoorden (2)

Met warmer weer worden vingers polsen voeten en enkels iets dikker. Ringen zitten strakker in de zomer, horloges moeten een gaatje losser. Ja. Is dus het antwoord
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja zeker dat is zo, door de warmte in de zomer krijgt je lichaam het gewoon warmer, je vingers en voeten en enkels krijgen daar last van. Sommige mensen zitten daarom zomers met hun blote voeten in een bak met koud water, dan worden de voeten weer minder dik.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Goos1307 : je bedoelt dat ik hetzelfde antwoord gegeven heb? Dat klopt wel hoor, maar als je het tegelijkertijd doet, dan is het iets anders.