Veel plassen + lichtgele afscheiding normaal voor menstruatie?

Hallo,

Ik heb sinds deze week een heel licht gele afscheiding, maar moet erg vaak plassen. Wel elk uur of naar een paar glazen drinken. Verder zijn mijn borsten wat pijnlijk maar niet vervelend. Is dit normaal voor een menstruatie?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

Pijnlijke borsten is vrij normaal kort voor de menstruatie. Maar vaak moeten plassen en daarbij troebele urine lozen kan een symptoom van blaasontsteking zijn.

Bij elk vermoeden van een blaasinfectie is een doktersbezoek aangeraden. Want de infectie kan opstijgen naar de nieren en het nierweefsel aantasten.
Amadea
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
je hoeft geen pijn te hebben bij blaasontsteking hoor.
Laat gewoon even nakijken, kwestie van 5 minuten bij je huisarts.