Kan men na de dood nog iets doen?

want soms zien mensen hun lijk nog liggen.
dat hoorde ik.
en dat ze het nog weten wat er gebeurde.
dan zijn ze wel dood maar komen na een tijd weer terug.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, daarom hoef je ook niet bang te zijn voor de dood. Je ziet eerst je eigen lijk liggen en na verloop van tijd kom je weer terug. Als je mazzel hebt kun je bij www.goeievraag.nl gewoon verder gaan waar je gebleven was. En dan kun je echt heel goed vragen beantwoorden over leven na de dood!
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker ironisch :P
AWM
14 jaar geleden
Nee, je mag verder gaan waar je gebleven was. Dan krijg je onwaarschijnlijk veel punten op den duur. We hebben al zo iemand hier. Die heeft nu even een reïncarnatiepauze.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heerlijke ironie +1.

Andere antwoorden (5)

dat doen de hersens ,die laten je dingen zien omdat ze zuurstof tekort komen .
het kan ook door b.v. bepaalde medicijnen of drugs .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
""Want soms zien mensen hun lijk nog liggen.", De vraag is dan, waren ze dan wel dood als mensen daarna nog deze boodschap aan jouw door kunnen geven.
Het antwoord is dan ook, dat weten we niet. Want er is nog geen enkele overleden persoon terug gekomen om een boodschap te vertellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja Pruts, op het 'stoffelijk' vlak rest nog maar één ding: ontbinden...

Toegevoegd na 6 minuten:
Want: "Stof zijt gij en tot stof zult gij wederkeren!"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen schijnen wel eens een zaadlozing te krijgen nadat ze dood zijn.
14 jaar geleden
Nee helemaal niks.! Maar hij/zij kan wel pijn voelen in zijn/haar graf als die dingen heeft gedaan die verboden waren...
Maar als die ook goede dingen heeft gedaan dan kan die ook relaxatie & Innerlijke Sterkte. voelen...
Figuurlijk kan die dus niks doen.