Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoelang duurt het voordat mijn zwaar gekneusde voet hersteld is ?

Ik ben gisteren aangereden door een auto en hij ree over me rechter voet heen. Ik ben gelijk naar het ziekenhuis gegaan alleen ze vertellen niet hoelang het gaat duren, allen als ik pijn heb om een paracetamol in te nemen. En dat zwaar gekneusd is. Heeft iemand dit ook ooit meegemaakt of weet iemand hier meer vanaf ? Dan hoor ik het graag.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat is pech! Een gekneusde voet heeft tijd nodig om te herstellen, het is niet te zeggen hoe lang dat gaat duren. Dit kan 1 maand duren, maar ook een jaar. De dokter heeft je vast adviezen gegeven over het bewegen en rust houden, als dat niet het geval is, neem dan nog even contact met het ziekenhuis op en vraag wat je moet doen. Ik denk dat je je voet moet proberen normaal te belasten, maar niet te zwaar, dat houdt de doorbloeding op gang, wat het herstel kan versnellen, maar vraag het je arts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding