Hoelang duurt het voordat mijn zwaar gekneusde voet hersteld is ?

Ik ben gisteren aangereden door een auto en hij ree over me rechter voet heen. Ik ben gelijk naar het ziekenhuis gegaan alleen ze vertellen niet hoelang het gaat duren, allen als ik pijn heb om een paracetamol in te nemen. En dat zwaar gekneusd is. Heeft iemand dit ook ooit meegemaakt of weet iemand hier meer vanaf ? Dan hoor ik het graag.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (1)

Dat is pech! Een gekneusde voet heeft tijd nodig om te herstellen, het is niet te zeggen hoe lang dat gaat duren. Dit kan 1 maand duren, maar ook een jaar. De dokter heeft je vast adviezen gegeven over het bewegen en rust houden, als dat niet het geval is, neem dan nog even contact met het ziekenhuis op en vraag wat je moet doen. Ik denk dat je je voet moet proberen normaal te belasten, maar niet te zwaar, dat houdt de doorbloeding op gang, wat het herstel kan versnellen, maar vraag het je arts.