Zijn er ook andere soorten anti persperant sprays?

Ik gebruik Therme anti transpirant 5 dagen en het werkt perfect maar vind het wel erg duur(16 euro). Zijn er ook andere varianten/merken die goede werking hebben maar minder duur?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ja, er is ook Odaban dat is al meer dan 35 jaar de nummer 1 anti-transpirant in Engeland en Duitsland en is sinds 2008 ook verkrijgbaar in Nederland. Odaban maakt gegarandeerd een einde aan natte plekken in kleding door zweet en/of zweetlucht. U blijft gegarandeerd droog.

Odaban anti-transpirant biedt de oplossing voor mensen met een normale tot (sterk) verhoogde zweetuitscheiding. Deze spray is zeer effectief en gemakkelijk aan te brengen. Problemen zoals zweetgeur, natte oksels of zweetvoeten zijn definitief verleden tijd!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel wel :)

Andere antwoorden (1)

Ja, die is er, Odorex dry, de variant van Therme is wel veel zachter voor je huid.

Toegevoegd na 34 seconden:
Odorex extra dry.