ging net naar t toilet en dat was echt een vieze geur, normaal heb ik dat nooit,hoe zou dat komen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan liggen aan wat je gegeten hebt, bepaalde producten en ingrediënten veroorzaken een sterke geur. Als je alcohol gedronken hebt, is de geur ook sterker. Met andere woorden: het is over het algemeen niet direct iets om je zorgen over te maken.
paulus811
11 jaar geleden
Asperges gegeten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Te veel Uitgeademd misschien :)
ItisILeClerc
11 jaar geleden
luchtverfrisser op?

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk met iets wat je gegeten hebt.
Was het plassen of poepen wat vies rook?

Plas die sterk ruikt kan komen door teveel koffie, te weinig water, teveel alcohol of iets als asperges gegeten.
Een vieze geur bij het poepen kan komen door iets wat je gegeten hebt, bepaalde koolsoorten bijvoorbeeld.

Houd het gewoon even in de gaten, waarschijnlijk is het morgen weer weg. Heb je voor de feestdagen iets speciaals gegeten?
Ritsuka
11 jaar geleden
Het kan inderdaad zijn door iets wat je gegeten hebt.
Als je plas vies ruikt kan dit ook een blaasontsteking zijn. Hou het even in de gaten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet alleen de kleur en de consistentie maar ook de geur van ontlasting is erg persoonlijk. Van bepaalde aandoeningen is het bekend dat de ontlasting sterker gaat ruiken (stinken.) Zoals bij maag-darminfecties, problemen bij de spijsvertering of wanneer er (verteerd) bloed in de ontlasting zit.
Maar ook voeding is van invloed op de geur. Wanneer iemand veel (dierlijke) eiwitten eet zoals vlees geeft dit een sterkere geur dan wanneer iemand overwegend plantaardige voeding eet. Dit heeft te maken met de verteringsproducten (o.a. zwavelverbindingen) van eiwitten.