Vervaagt een tattoo op je vinger?

Ik wil een tattoo aan de binnenkant van mijn middelvinger. (net als op de afbeelding)

nu hoor ik hier verschillende verhalen over:
sommige tatoeëerders zetten ze niet omdat ze zouden vervagen,
je zou de tattoo vaak moeten bijwerken,
het zou een te klein oppervlak zijn,
maar ik hoor ook mensen die zeggen dat het juist wel lang blijft zitten,
en dat tatoeëerders het een te lastige plek vinden om iets moois neer te zetten en het daarom niet doen.

Heeft iemand hier ervaring mee?
raad je het me wel of niet aan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.4K

Het beste antwoord

Een tattoo op de vinger zal niet sneller vervagen dan op een andere plek, de inkt zit namelijk onder de opperhuid, ik denk dat een goede tatoeëerder er geen bezwaar tegen heeft deze te zetten, maar de enige die je daar een antwoord op kan geven is de tatoeéerder zelf. Een mening hierover ga ik niet geven, het is jouw lichaam, jouw huid, dus daar beslis je zelf over, denk er wel over na, dat sommige werkgevers het niet toestaan, tatoeages op zichtbare plekken te hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een tattoo vervaagt niet snel.Je zou het eventueel aan de tattoo zetter moeten vragen.het is inderdaad ik klein oppervlak,maar als die gene op dat plaatje kan laten zetten,kun jij het ook ;)