Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb de hele tijd zo'n piepje in mijn oor, en het houd maar niet op, hoe kan dat?

Iedereen heeft wel eens zo'n piepje in zijn oor, dat heeft iets met oor haar dat breekt of zoiets te maken, maar bij mij gaat dat piepje nu al de hele tijd door. Hoe kan dit? En wat kan ik er aan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had het ook ongeveer anderhalve week achter elkaar nadat ik per ongeluk een bal tegen mijn oor aan kreeg. Dit heet tinnitus of wel oorsuizen. Het kan zijn dat het nooit over gaat maar het kan ook steeds minder worden en uiteindelijk weg gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb al jaren oorsuizen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat heet tinnitus, en dat kan veel oorzaken hebben: hard geluid, extreme spanning en stress, diverse ziektes. Bij mij is het een teken dat ik me veel te druk heb lopen maken en ontspanning moet zoeken. Lees de link hieronder.
Enneh, sterkte!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het kan door dat je te lang of te veel naar hele harde muziek hebt geluisterd. Niet meer naar harde muziek luisteren en misschien als je het nog lang hebt naar de dokter gaan. veel succes !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Yup, al heb je eenmaal je trommelvlies beschadigd kan dit nooit meer hersteld worden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding