kan je later kinderen krijgen als er vandaag een bal hard tegen je ballen/penis aan komt?

Kan ik nog kinderen maken als er een harde bal tegen je ballen/penis is aangekomen?
Ik kreeg best wel erge buikpijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je daar zeker van wilt zijn, kun je beter naar je huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk maar steve-o: hij kreeg kinderen nadat hij een moker en biljartballen op zijn ding kreeg ( wel met een bescherming) en wat denk je van alle topsporters, die krijgen dat ook wel eens te voortduren en het is toch niet dat ze bijna allemaal onvruchtbaar zijn. Toen ik jonger was, werd ik meteen bang toen ik bij het sporten een voetbal er hard tegen aan kreeg, ik ging naar de wc om alles te controleren haha

Het beste antwoord

Je bent in principe niet zo snel onvruchtbaar, maar als je daarna erge pijn hebt gehad kan het best zijn dat je een (lichte) beschadiging hebt opgelopen. Als je het niet vertrouwt even naar de dokter. Afhankelijk van hoe hard je de bal te verduren hebt gehad, kan je prestatievermogen wel iets verminderd zijn, maar dat zal heus wel weer bijtrekken. Tenzij je permanente schade hebt opgelopen (wat ik niet denk). Als je maandag nog steeds pijn hebt gewoon even de dokter bellen. Of sowieso maandag de dokter bellen, als je zekerheid wilt. sterkte!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Normaal wel. Als je bloed plast, ga dan even bij de dokter langs. Ook als de pijn maandag niet over is, ga dan even naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
9,99 van de tien keer wel, als het over een week niet weer goed voelt en je vertrouwt het niet zou ik eventjes langs de doktor gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou als ik jou was gewoon naar de dokter gaan.Ook al gaat de pijn over.Je weet nooit wat je aan zoiets kan over houden.Beter vroeg Dan laat.