Wat zijn jullie ervaringen met Sleepzz Melatomine om beter te slapen. Maakt het verschil hoeveel tabletjes je neemt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
13.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zal je vraag niet beantwoorden, want het antwoord weet ik niet .. en voor de punten vind ik 't al helemaal niet nodig ;)
Maar ik wil je wel even melden (al wist je het waarschijnlijk al wel) dat je moet afwisselen met hoeveelheid. Het liefst ook af en toe géén tabletjes nemen, om er zo voor te laten zorgen dat je lichaam er niet aan gaat wennen. (Geleerd met psychologie). Je wist het misschien al, maar wou het toch zeggen.. misschien dat je er toch iets mee kunt! ;)

Antwoorden (6)

Welke sleepzz heb je?
Ik heb goede ervaringen met de originele melatonine. Deze zorgt dat je een beetje roezig wordt en rustig en prettig inslaapt.
Ik had zelf altijd aan 1 of 2 tabletjes genoeg. Ik denk niet dat het helpt als je meer tabletjes inneemt dan in de gebruiksaanwijzing staat.

kijk ook eens op: http://sleepzz.nl/slaapproblemen/slapen/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De dagdoses van melatomine is max. 300 mg. Hoe meer je neemt des te moeier je word. Dit het wel als effect dat je lichaam natuurlijk wel op een gegeven moment meer gewenning hieraan krijgt.

Toegevoegd na 48 seconden:
Een glas rode wijn volstaat ook, deze zit ook vol met melatomine.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Houd regelmatige bedtijden aan.
Zorg voor een frisse, opgeruimde en rustgevende slaapkamer.
Ga pas naar bed wanneer u zich slaperig voelt.
Vermijd tv kijken in bed.
Vermijd roken in de slaapkamer.
Zorg voor een goed matras en een goed hoofdkussen.
Een dutje ’s avonds is sterk af te raden, een kort dutje (maximaal 30 minuten) overdag is geen probleem als het uw slaap ’s nachts niet verslechtert.
Beperk alcohol, tot één of twee glazen verspreid over de avond.
Begin de dag met voldoende licht en beweeg regelmatig overdag.
Vermijd het gebruik van cafeïne (koffie, cola en thee) voor het slapen gaan.
Neem Sleepzz Melatonine slaaptabletjes 1-2 uur voor het slapen gaan in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het ook wel eens geprobeerd, maar kreeg er soms rare dromen van. Nu drinkt ik wel eens een rode wijn in de avond, en val heerlijk in slaap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Kappie;

Ik heb Sleepzz ook gebruikt, maar heb nu Lucovitaal. Ik neem vijf tabletjes van 0,1mg per nacht. Daar heb ik aardig baat bij. Geen verschil ervaren tussen de twee merken.