Hoe zorg je ervoor dat je pezen flexibel worden zodat je je been hoog kunt opheffen enz?

Wat voor oefeningen kunnen jullie me aanraden of zijn er andere oplossingen. Alvast bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik hanger met duim. Als hè gewoon iedere dag eventjes oefent gaat het steed smakelijker ik kan nu mijn duim in mijn pols leggen.

als je je hebt opgewarmt moet je oo de grond gaan zitten met je benen plat op de grond, strek je armen naar je tenen zover als je kunt let op niet overstrekken. Zwaai je benen een soort van achteruit totdat ze de grond aan raken en je je pezen echt voelt maar niet erg overstrekken , een soort halve achteruit koprol, hou dit 8 tellen vol en ga weer terug en strek je armen weer vooruit je komt al verder. Doe dit 3x achterelkaar 3 a 4 dagen in de week zo wordt je in snelle tijd veel leniger bij mij heeft dit obtzettend goed geholpen ik kwam eers tot mijn knieen met het topje van mijn vingers en nu tot 4 cm over mijn voeten succes

Door les te nemen in tai chi, kung fu of andere oosterse vechts[porten leer je op de goeie manier je pezen te rekken. Je hoeft niet perse les te blijven nemen als het je alleen daarom gaat, het gaat erom dat je het goed leert doen, want het kan ook misgaan als je forceert. Een fitnessschool kan het je ook wel deels leren maar in de Martial Arts wordt het meer gebruikt en leer je er meer over is mijn ervaring. Ik kan het je hier in text wel uit gaan leggen, maar dat lijkt me dan niet handig. Een proefles is altijd mogelijk bij welke leraar dan ook

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100