ik had een verstopte neus, door neusspray niet meer. maar nu ben ik wel mijn reukvermogen helemaal kwijt! komt hij nog terug?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
24.3K
Amadea
12 jaar geleden
Hoe lang heb je neusspray gebruikt?

Antwoorden (5)

Maak je geen zorgen als je verkouden bent dan is je reuk tijdelijk minder, ook het eten en drinken smaakt anders. De reuk en de smaak komt vanzelf weer, nadat de verkoudheid is verdwenen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, je kan nu nooitr meer ruiken.
Nee grapjree , het komt binnekoprt wel weeer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat er nog wat dik slijm en zwelling bij het reukslijmvlies zit. Spoelen met fysiologisch zoutoplossing op lichaamstemperatuur.(lauwwarm water eetlepel zout per liter opsnuiven). De slijmlaag moet heel dun zijn en goed belucht anders ruik je niets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb 15 jaar lang aaneengebroken neusspray gebruikt. En ruik nog steeds waar mijn sokken liggen...
12 jaar geleden
Ik heb dit ook gehad. En ik had ook anti-biotica gebruikt-waar het ook door kan zijn gekomen. Ik heb er een jaar lang last van gehouden maar het gaat nu beter. Ik ben duindoorncapsules gaan gebruiken. En heb inmiddels ook de besjes in huis, in de vriezer. En de koudgeperste olie. Dit is geen reclame hoor! Haha :) Het schijnt te helpen bij droge slijmvliezen. En ik ben vitaminepillen met zinc gaan gebruiken. En eerst een paar dagen zincatest. Om te testen of ik een zinctekort had. Volgens mij helpt het, het is bij mij nu minder geworden. Sterkte!
Zink ipv zinc
Toegevoegd op 16 januari 2020 20:14: tekst